Doprava
Servis - Doručení poškozených zařízení do našeho servisu.
Osobní doručení
Po dokončení objednávky Vás budeme kontaktovat pro upřesnění opravy a vybereme pro Vás nejlepší pobočku kam můžete telefon doručit.
Zařízení u Vás vyzvedneme a opravené přivezeme zpět
Využijte službu zásilkovna Svoz - Vaše rozbité zařízení odnesete na výdejní místo Zásilkovny. Následně doručí zařízení k nám do servisu, kde provedeme opravu, otestujeme, zabalíme a odešleme zpět na výdejní místo zásilkovny, které jste uvedly v objednávce. Za opravu zaplatíte až při převzetí. Běžně máte opravené zařízení do jednoho týdne zpět. Tuto službu nyní poskytujeme zdarma při objednávce nad 1000 Kč.
Zašlete nám. zařízení na opravu poštou
Po dokončení objednávky Vás budeme kontaktovat pro upřesnění opravy. Následně nám Vaše zařízení zašlete poštou nebo jiným dopravcem. Po dokončení opravy zašleme opravené zařízení zpět na dobírku. (využíváme dopravce PPL, pokud vyžadujete Českou poštu napište nám to do poznámky).
Příslušenství
Objednávky do 16:00 odesíláme v ten samý den.